aftellen maar - Reisverslag uit Sint-Katelijne-Waver, België van 5de leerjaar - WaarBenJij.nu aftellen maar - Reisverslag uit Sint-Katelijne-Waver, België van 5de leerjaar - WaarBenJij.nu

aftellen maar

Blijf op de hoogte en volg 5de leerjaar

23 April 2019 | België, Sint-Katelijne-Waver

Nog 2 weekjes en we zijn ribbedebie!

• 23 April 2019 - 17:07

Mama Wout De Decker:

Hallo,

We wensen jullie veel plezier tijdens deze sportklassen.
    We weten dat deze week een nooit te vergeten week is die de kinderen zeker zullen onthouden.
    Veel plezier!!!

Fam. De Decker Verbruggen

• 06 Mei 2019 - 13:25

Zus Van Camille:

Hoi allemaal
    ik wens jullie veel plezier toe in heel deze week met ervaring kan ik zeggen dat het een top week word!
    Er komen nog vele super leuke momenten aan dus geniet er van!

Groetjes Alix

• 06 Mei 2019 - 15:00

Mama En. Zus Van Amber:

Hallo Amber, we wensen je heel veel plezier op sportklassen. Dikke kussen van ons xxx

• 06 Mei 2019 - 16:13

Mama, Papa En Broer Enya De Win:

Veel plezier deze week iedereen! Enya vergeet geen lipjeszalf aan te doen hé :-) :-) :-) :-) (Enya gaat ogen trekken als dit gelezen wordt)
    Groetjes daar aan iedereen xxx

• 06 Mei 2019 - 16:49

Katleen Verbruggen (tante Van Wout):

Hallo Wout, ik wens je veel plezier op sportklassen, amuseer jullie groetjes Katleen xxx

• 06 Mei 2019 - 16:58

Mama, Papa En Zus Van Caroline Van Opstal:

Dag Caroline en klasgenootjes van het 5de leerjaar. Jullie hebben allemaal knap gefietst; een 37 km, daar mogen jullie fier op zijn! We wensen jullie een leuke quiz vanavond. Geniet met je klasgenootjes van alle leuke, sportieve activiteiten die je gaat beleven. Veel plezier op sportklassen!
    Familie Van Opstal

• 06 Mei 2019 - 17:57

Mama, Papa En Zus Van Senne:

Hey Senneman en 5de klassers waarschijnlijk liggen jullie al wel in dromenland na zo'n vermoeiende dag. 37km dat is toch wel een hele prestatie we zijn fier op jullie. Senne geniet van je week en we weten dat je ons niet zal missen ;-) ;-) ;-) Slaapwel en tot snel XXX mama, papa en Jolien

• 06 Mei 2019 - 18:22

Fam Coekaerts :

Hey 5dejaars,

Jullie hebben idd allemaal super gefietst, het was leuk om jullie te mogen begeleiden! De fietstocht terug was wel zwaar, nog meer wind tegen nu en wat minder stops

• 06 Mei 2019 - 18:31

Fam Coekaerts :

Ella'tje, maak er samen met de groep een hele leuke week van en geniet van alle activiteiten. We kijken al uit naar de verhalen en foto's achteraf! Dikke knuffel van mama en papa en Jolien en een pootje van Minou!

• 06 Mei 2019 - 18:47

Fam Perdaen:

Dag Arnaud en klasgenootjes,
    Hopelijk hebben jullie een leuke quiz en tweede sportdag achter de rug (veronderstel dat jullie mailtje pas op dinsdag lezen). Geniet van elk moment want zal voorbij vliegen ! Papa is gisteren ook naar huis gevlogen (met de fiets) in het spoor van de andere papa s, stevig tempo