Dag 1 - Reisverslag uit Sint-Katelijne-Waver, België van 5de leerjaar - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Sint-Katelijne-Waver, België van 5de leerjaar - WaarBenJij.nu

Dag 1

Blijf op de hoogte en volg 5de leerjaar

06 Mei 2019 | België, Sint-Katelijne-Waver

Wat een fantastische start van de sportklassen!
We reden met onze fiets helemaal naar Herentals en kwamen met z'n allen goed aan!
Na een heerlijk avondmaal genoten we van een toffe quiz. 'De badeendjes' werden de trotse winnaars!
Nu liggen we heerlijk in ons bed en gaan we richting dromenland.
Tot morgen!
Een dikke merci aan alle helpende handen en benen! Zonder jullie zouden we dit niet kunnen organiseren!

• 07 Mei 2019 - 03:39

Mama Van Maxim Vaeck:

Goedemorgen Maxim en iedereen,

Lekker geslapen? Dat denk ik wel na zo'n lange fietstocht. Ik zie allemaal blije gezichtjes.
    Geniet maar van de leuke, sportieve dag die eraan komt. Nog veel plezier Maxim en sportieve groeten aan iedereen daar.
    Dikke knuffel
    Je mama, papa & Fenna

• 07 Mei 2019 - 04:45

Kristel Mama Van Wannes En Toon Vercammen:

Goedemorgen Heilig Hartertjes, vooral Wannes en Toon,het vertrek was alvast heel goed en ik heb gisteravond al vernomen dat de aankomst ook goed is verlopen.de fietsen zijn alweer thuis. hopelijk zijn de beentjes niet te stijf en heeft iedereen goed geslapen. het ziet er naar uit dat het lekker weer word vandaag dus na een stevig ontbijt kunnen jullie er weer lekker tegen aan.een beetje zon, veel frisse lucht ,beetje sporten en veel plezier. Mijn Harley trapsson staat ook al klaar om te vertrekken sé .geniet maar lekker van jullie dag en tot de volgende !
    Dikke knufkussen van je moeke en vake en een dikke poot van ons Belleke ! Toedeloekes !

• 07 Mei 2019 - 05:21

Juf Greet:

Blij dat jullie allemaal goed aangekomen zijn.
    De fietsen zijn goed en wel terug op school.
    We wensen jullie alvast een keitoffe, sportieve, schitterende week daar in Herentals!
    Groetjes,
    juf Greet en meester Mathias

• 07 Mei 2019 - 06:46

Moeke En Vake Van Senne:

He Senne alles ok hoop ik . Niet te moe van het fietsen . Verder dikke kussen van Moeke & Vake en Jente xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 07 Mei 2019 - 07:27

Denize Mama Van Baran:

Dag Baran en iedereen,
    Ik ben blij dat jullie met zijn allen goed zijn aangekomen en
    daar een leuke sportieve tijd beleven.
    Nog veel plezier Baran en doe de groetjes aan iedereen daar...
    groetjes en kusjes van Elias en mama
    Xxxx

• 07 Mei 2019 - 08:14

Mama Wout De Decker:

Hallo Wout en alle klasgenootjes,
    Ik heb gehoord dat jullie allemaal goed zijn aangekomen en hopelijk met niet teveel regen.
    Na deze fietstocht zullen jullie wel goed geslapen hebben.
    Vandaag schijnt de zon dus profiteren maar en heel veel plezier!!!
    Groetjes van ons allen

• 07 Mei 2019 - 08:17

Papa Noor VV:

Hey Noor en alle 5dejaars, superknap dat jullie allemaal die lange fietstocht tot een goed einde hebben gebracht!! en nu genieten van al het geen er jullie de komende dagen nog te wachten staat. xxx

• 07 Mei 2019 - 10:59

Mama Kyara:

Hey Kyara en de andere kindjes, blij te vernemen dat jullie allemaal heel zijn toegekomen in Herentals. Geniet van de sportklassen, hopelijk blijft het weer een beetje meezitten. Veel plezier en tot gauw. Groetjes de mama en papa van Kyara.

• 07 Mei 2019 - 11:33

Stephan-Pascale-Luca En De Flapoortjes:

Dag Nowi,

Dikke knuffels van mama, papa, stoute broer Luca en je schattige konijntjes. Heb veel plezier met de vriendjes en de leuke sporten die jullie mogen doen

• 07 Mei 2019 - 12:34

De Jonghe Anita:

Hey Senne Verhaegen (en klasgenootjes)

Hopelijk hebben jullie ondertussen een fijne sportieve dag gehad. Waarschijnlijk al wel veel gelachen en sporten gedaan die je wel of net niet kent en kunt. Proberen en meedoen is de boodschap.
    Laat het avondmaal jou/jullie smaken en geniet samen nog van alles wat de volgende dagen op jullie pad komt. Lieve groetjes, tante Anita & de moe xxx

• 07 Mei 2019 - 13:20

Johanna, Mama En Tim :

Dag Karo en alle actievelingen ginder!

Tsss op vakantie midden in het schooljaar, dertig vrienden en vriendinnen die mee mogen, niks noppes nul huiswerk en dan nog elke dag mogen sporten ook?! Wij zijn officieel *jaloers*.

Seg 5dejaars, als het gisteren Quiz was, zijn jullie dan vandaag extra goed in raadsels oplossen? Hmmm eens testen. Waarom lachen kaboutertjes als ze gaan voetballen? ............... omdat het gras onder hun okseltjes kietelt.

Flauwe-plezante-moppengroetjes van mama, Johanna en Tim.

• 07 Mei 2019 - 14:11

Papa Eline:

Dag Eline ( en klasgenootjes),
    Geniet van jullie sportief weekje in de bossen! Benieuwd of die bedden ook op einde van de week nog zo opgemaakt zullen zijn...
    Fietsen met jullie, zonder enig geklaag of gezaag (behalve wij papa’s die kou hadden...), was alvast super!

• 07 Mei 2019 - 16:57

Zus Senne :

eehj seg Senneman waar zitte de tafel is nog niet afgeruimd en tis wel uwen toer ehh. Nee nee grapje he geniet maar van je weekje weg van huis. Ik hoop dat je veel plezier maakt met al je vrienden en u liefke haha. Ik ben al benieuwd naar al u spactakulaire verhalen als je thuis komt want uuhm jha kmisu wel zenne kleinen drol tis ier vreed stil zonder al uw geroep over fornite of weetik veel waqge allemaal speelt. Maar kga u late heel veel plezier nog en ge weet wa zus gezegd heeft he niks breken. I love youuu xxx jolien

• 08 Mei 2019 - 07:08

Paulien:

• 08 Mei 2019 - 07:07

Paulien:

Dag Ella en klasgenootjes! Ik hoop dat jullie daar allemaal genieten van een fijn weekje samen. Ik ben er zeker van dat er daar heel wat leuke activiteiten gepland staan voor deze week! Lieve Ella, wanneer ik nog eens bij jullie ben wil ik natuurlijk alle verhalen horen hé! Dikke zoenen van Paulien XXX