Dag 2 - Reisverslag uit Sint-Katelijne-Waver, België van 5de leerjaar - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Sint-Katelijne-Waver, België van 5de leerjaar - WaarBenJij.nu

Dag 2

Blijf op de hoogte en volg 5de leerjaar

07 Mei 2019 | België, Sint-Katelijne-Waver

We hebben alweer een sportieve dag achter de rug!
In de voormiddag gingen we een balletje slaan bij het squashen en we liepen er ook nog wat toertjes bij tijdens het baseballen.
In de namiddag reden we een hobbelig parcours met de mountainbikes. We beoefenden ook onze verdedigingstechnieken bij het judo.
De dag sloten we af in het zwembad. Wat een geweldige dag!
Nu liggen we uitgeput in onze bedjes! Slaapwel allemaal!!

• 07 Mei 2019 - 19:35

Fam Van Poppel:

Hallo Camille en klasgenootjes, aan het reisverslag van vandaag (dinsdag) te zien, hebben jullie weer een superleuke sportieve dag gehad! Wij wensen jullie allemaal nog superleuke dagen en voor woensdagavond veel geluk in het casino ;-). Camille, je briefje heeft een dag vertraging omdat ik vandaag niet op tijd bij de post geraakt ben... Vele lieve groetjes van ons allemaal, papa, mama, Arthur en Alix
    X

• 07 Mei 2019 - 20:14

Fam. Dhondt:

Hey Robbe, hopelijk heb je vandaag sportief kunnen toekijken! Heb je je trucje kunnen uitproberen bij de judo? we hebben de match liverpool - Barcelona opgenomen, misschien dat meester Raf je de uitslag al kan verklappen ... Wij vinden het nu al super tof van de hele groep dat ze rekening houden met je geblesseerde knie, dat hebben we tijdens de fietstocht al kunnen zien, nen dikke merci alvast en nog heel veel plezier allemaal!! Dikke knuffel van Seppe, mama en papa.

• 08 Mei 2019 - 02:12

Mama Wout De Decker:

Goedemorgen allemaal,
    Jullie hebben alweer een leuke dag gehad gisteren.
    Hopelijk hebben jullie vandaag ook nog wat goed weer en kunnen jullie leuke sporten beleven.
    Veel plezier nog en het amusement deze avond tijdens de casino.
    Groetjes van ons allen.

• 08 Mei 2019 - 02:42

Mama Wout De Decker:

Hallo juffen en meester,
    Zou het kunnen dat de foto's van dag 2 niet zijn doorgestuurd?
    Ik heb alleen een reisverslag gekregen maar geen foto's van dag 2 wel 9 foto's van dag 1.
    Groetjes en nog veel plezier.

• 08 Mei 2019 - 03:19

Jolien, Zus Van Ella :

Hey Ella , hoop dat je je al super geamuseerd hebt met jouw vriendjes! Vanavond dé casino avond, zó leuk !! Kies dan maar een leuke outfit om aan te trekken!! Geniet daar nog met volle teugen! Liefs van Jolien, en groetjes van mama en papa ook. Hopelijk is ons kaartje al gearriveerd, and anders is het zeker onderweg! xxx

• 08 Mei 2019 - 03:43

Mama En Papa Sophie:

Hallo Sophie,

Hopelijk heb je je al goed geamuseerd. De activiteiten zien er alvast heel leuk uit. Nog veel plezier de komende dagen. xxx

• 08 Mei 2019 - 04:03

Fam Perdaen:

Dag Arnaud, zoveel verschillende sporten...! Hopelijk beleef je er, samen met je klasgenoten, veel plezier aan. We kunnen ons voorstellen dat jullie gisterenavond heel moe waren. Hoop dat je al wat gewend bent aan andere bed en goed slaapt. Ons kaartje is onderweg. Tot volgende keer, Julien, mama en papa

• 08 Mei 2019 - 04:04

Familie Van Opstal:

Goedemorgen Caroline en en 5de klassers, aan het reisverslag te zien, hebben jullie al heel wat beleefd gisteren. Na al die sportactiviteiten, zullen jullie zeker wel goed geslapen hebben?
    Geniet maar van de leuke, sportieve dagen die er nog aan komen en van de casino vanavond!
    Caroline, jou kaartje komt allicht vandaag aan. En anders zal het zeker niet lang meer duren.
    Lieve groetjes van mama, papa en Laura.

• 08 Mei 2019 - 04:59

Moeke En Vake:

Goedemorgen Hanne en klasgenootjes, zo te lezen is er geen tijd om jullie te vervelen. Lijkt me daar heel tof. Hanne, die judo verdedigingstechnieken moet je mij wel eens aanleren zodat ik ook mijn mannetje kan staan als het nodig is ;-) Na al die activiteiten zullen jullie geen moeite hebben om de slaap te vatten. Hopelijk heb je nog genoeg energie over Hanne om uw hip hop dansjes te doen volgend weekend. Nog veel plezier allemaal! Groetjes van moeke, vake, Saar, Fien, ….

• 08 Mei 2019 - 05:32

Juffen En Meester:

Hallo,
    De foto's van gisteren volgen in de loop van de dag! Onze excuses voor de vertraging:-)
    Dit is om de spanning wat op te bouwen...

Sportieve groeten
    sportklasteam

• 08 Mei 2019 - 05:59

Mama En Papa Van Senne:

Dag Senne, heb je lekker geslapen? Snurken Maxim en Toon niet te hard, of hou jij hun wakker met uw gesnurk. Jullie zullen al weer een lekker ontbijt gehad hebben en al terug aan het sporten zijn. Hier is het wel niet zo best weer vandaag, ik denk dat de zon haar wekker is vergeten te zetten vandaag. Geniet van jullie dag ook al us het weer een beetje minder. En vanavond lekker eten en genieten van de casinoavond. Dikke kus van mama en papa en de grietjes van uw “zotte” zus

• 08 Mei 2019 - 06:22

Saïda Lechkar:

Hallo sportieve Heilige Hartjes ❤️
    Na een stevige fietstocht als begeleider en een nachtje slapen, heb ik ook een hele dag jullie sportieve activiteiten kunnen volgen tijdens dag 2. Wat hebben jullie ervan genoten!
    Iedereen deed erg zijn best en wat mooi om te zien was jullie groepsgevoel. Prachtig!
    Robbe, schiet nog meer leuke foto’s en geniet van de activiteiten waar je wel aan kan deelnemen.
    Lieve Willemijn, bedankt voor de attentie en geniet van het vieren van je verjaardag.
    Amin mijn hartje, geniet nog van de komende dagen en succes met je partner tijdens Casino vanavond

• 08 Mei 2019 - 06:33

Mama Hanne:

Hallo Hanne en klasgenoten, het ziet er allemaal heel leuk uit! Papa vond de fietstocht héél leuk en was vol lof over jullie allemaal! Jullie hebben dat super gedaan, die fietstocht.
    Nog heel goed sporten en heel veel plezier! Ondanks het weer vandaag, probeer er toch een stralende dag van te maken.
    En, Hanne, laat me nog wel even weten WIE je gevraagd heeft voor het casino he ;-)
    Alvast veel plezier tijdens het casino!
    Dikke knuffels van papa, mama en de nog steeds in pyjama Jasper (geen school vandaag he) :-)
    Maurice en Abel geven hier ook nog een kusje XXX

• 08 Mei 2019 - 06:39

SaIda Lechkar:

Ik heb gemerkt dat er een deel van mijn berichtje is weggevallen....
    Lieve kindjes geniet allemaal nog van de komende activiteiten.
    Juf Diandra, juf Sarah en meester Raf: wat een toewijiding en geduld.
    Bedankt voor jullie onvermoeide inzet! Dankzij jullie beleven onze kindjes een prachtige week!
    Hartelijke groeten, Saïda (mama Amin)

• 08 Mei 2019 - 07:06

Lina (zus Van Amin):

Hey lieve Amin! Ik hoop dat je al enorm genoten hebt van de voorbije dagen, maar dat zal zeker geen probleem zijn met zo'n top activiteiten! Dat is wel wat anders dan mijn lange dagen in de bib ;) Na zo'n lange fietstocht en al die verschillende sportactiviteiten kan ik mij wel voorstellen dat jullie 's avonds uitgeput in bed kruipen! Ik zie dat jullie ook gezwommen hebben. Dat moet jij wel leuk gevonden hebben hè, mijn waterratje ;) Veel succes tijdens Heilig Hart's Got Talent! Talent heb je zeker, dus ik weet dat je dat goed gaat doen! Ik mis je heel hard en kijk ernaar uit om je dit weekend terug te zien! Veel plezier nog, lieve schat! Kusjes, van je grote zus xx

• 08 Mei 2019 - 08:01

Mama Amber:

Hallo Amber en klasgenootjes, zo te lezen hebben jullie weer een hele sportieve dag gehad ... we wachten volop om de foto's ervan te kunnen bekijken die zeker en vast de moeite zullen zijn. Hopelijk kan de kajak doorgaan vandaag ... dat zullen we wel vernemen in het volgend verslagje .. ik ben benieuwd .. nog heel veel plezier ginder. Dikke kussen mama en maite xxx

• 08 Mei 2019 - 08:06

Mama, Papa, Broer Enya De Win:

De Nielson zou zeggen …. (Enya vult aan). Geniet van jullie dagje vandaag, van de leuke activiteiten! Ik heb vandaag al enkele moppen moeten aanhoren van Nyo, straks nog een spelletje spelen met hem, Enya normaal is dat u taak hé ;-)
    Veel plezier met de casino avond, en met u date, hopelijk heb je eindelijk u kleren gekozen :-)
    Dikke kussen van ons allemaal en van de woefjes xxx

• 08 Mei 2019 - 09:42

Fenna :

Hoi Maxim,
    Super veel plezier op sportklassen! Als je thuiskomt dan kan je alle straffe verhalen vertellen :)
    Ik weet nog goed toen dat ik op sportklassen ging, dat was echt de tofste tijd van het 5de leerjaar!
    Dus genieten maar!
    Groetjes Fenna x
    Ps: Je hebt ook de groetjes van oma en opa

• 08 Mei 2019 - 10:20

Onkel Jamal En Co:

He Amin,

Wat een topprestratie. Helemaal tot Herentals gefietst.
    Daar mag je echt fier op zijn.
    Met fonkelende oogjes en een reuzeglimlach ben je goed aangekomen.
    We wensen je nog heel veel plezier met al de activiteiten.
    Maak nog maar leuke herinneringen.
    Zie dat je nog een tikkeltje energie hebt om je avonturen met ons mee te delen. Groetjes van ons allen

• 08 Mei 2019 - 11:02

Viviane:

hallo jody, en klasgenootjes,en juffen, en heb je de eerste dagen al goed geslapen!
    ik denk dat je al veel plezier gehad hebt met al de activiteiten,dat je al gehad hebt zoals het
    judo waar je echt naar uit keek ik hoop dat je niemand hebt pijn gedaan.
    hopelijk gaat het kajakken door vandaag...
    nog veel plezier vanddaag met de casino avond,
    ik ben ook benieuwd met de foto's die we te zien gaan krijgen.
    nog veel dikke kussen en maak er nog een spotieve week van.groetjes mama,papa
    Laura,Alexander

• 08 Mei 2019 - 14:24

Mama Daan:

Dag Daan, juffen, meester Raf en klasgenootjes. We wensen jullie nog een paar leuke, sportieve dagen! Jullie zullen daar allemaal wel goed slapen na zo'n volle dagen vol sport en spel! Amuseer jullie daar allemaal nog en we wensen jullie nog een toffe casinoavond en een topfuif morgenavond! Ook nog woensdagse groetjes van oma, opa, de nonkels en tantes en je zussen xxx

• 08 Mei 2019 - 14:31

Papa Eline & Co :

Dag Eline, hopelijk nog niet te moe van al dat sporten? Veel plezier met de casino-avond, wij denken dat wit de gelukskleur gaat zijn! ;-)

• 08 Mei 2019 - 14:45

Mama Van Karolien Delaet, Johanna, Tim:

Stevig bezig, 5de jaars! Karo, toch eventjes melden dat uw BTS gisterenavond op de radio was. Blijkbaar zijn ze nu ook Belgiê aan het veroveren. FIjne casino avond!

• 08 Mei 2019 - 15:23

Mama, Papa En Broer Van Noah:

hallo die Noah en alle reisgenoten!
    jullie activiteiten vandaag stonden in het thema van water, willen of niet! :)
    Bij de zoektocht hadden jullie liever geen regen gezien maar zolang jullie niet van de regen in de drop terecht gekomen zijn, is alles dik OK! Even een beetje taalkunde er tussen gooien, wie kent de betekenis van de uitdrukking? :))
    En dan hop naar de kajakactiviteit waarvoor jullie wel zeker water nodig hadden. Hopelijk zijn er geen klasgenoten die van een plonsbadje in de vijver hebben genoten?
    Na het partijtje muurklimmen of tafeltennis waarbij het zweet van jullie afstroomde, hebben jullie waarschijnlijk allemaal flink gedoucht om straks piekfijn voor de dag te komen en tijdens de casino avond voor de grote buit te gaan!
    Veel plezier vanavond!

• 08 Mei 2019 - 15:38

Mama Van Chloé:

Hallo lieve Chloé en jaargenootjes,
    Wij volgen vanop afstand hoe fijn jullie het daar hebben in Herentals. Wat een sportievelingen zullen we terugkrijgen op vrijdag! Ik denk dat jullie je daar geen minuut vervelen, en 's avonds als een blok in slaap vallen.
    Heel veel succes en vooral plezier, vanavond in het casino en morgen op Heilig Hart's got talent! En dan een leuk feestje bouwen op de fuif, he!
    Wij kijken uit naar al jouw verhalen op vrijdag; en papa heeft voor vrijdagavond al één van jouw lievelingsgerechtjes uitgekozen. Cathérine mist je ook, dus we hebben al veel foto's bekeken samen.

Hele dikke knuffel, mama, papa en Cathérine

• 08 Mei 2019 - 15:37

Yvette:

Hallo Jody en co....Jullie hebben zo te zien al leuke activiteiten gedaan. Ik ben benieuwd naar al je verhalen. Ik ben nu bij je mama en het is hier maar stil zonder jou.......Amuseer je nog en doe de groeten aan iedereen; ook aan Amine! Groetjes Yvette en Jan

• 08 Mei 2019 - 18:22

Kristel Mama Van Wannes En Toon Vercammen:

Hallo Wannes en Toon, nieuws van het thuisfront, hier is alles ok. Vandaag ben ik bij oma nog wat papier gaan plakken en kasten gaan monteren. Oma doet jullie de groetjes en zegt dat je je goed moet amuseren. Morgenavond ga ik met vake eens lekker romantisch eten en een cinemake doen. OOOOOOOOOOOh! ik weet het,dat vinden jullie ook heel leuk. Hoe gaat het daar met die sportbeentjes ? was het kajakken leuk en was het een spannend mountenbike -parcours ? Heb je gewonnen met de casino-night ? Zal wel heel leuk geweest zijn ! Alvast welterusten allemaal en amuseer je morgen maar goed. groetjes van het thuisfront en tot de volgende ! groetjes van moeke en vake en ons Belleke!

• 08 Mei 2019 - 18:30

Emile En Charlotte Mariën:

Hallo Chloé, Ella en Camille, veel plezier tijdens de leukste week van de lagere school!
    Wij duimen voor mooi weer, sportieve groetjes, Emile en Charlotte

• 08 Mei 2019 - 19:28

Goedele:

Hallo Ella, Camille, Chloé, Willemijn, veel plezier op sportklasse! Wat een prachtige reisverhalen! Geniet nog van deze super leuke dagen. We zouden ze nog graag eens over doen. Tot hoors! Helena en Astrid

• 09 Mei 2019 - 14:40

Hind (nicht Van Amin):

Dag mijn prinsje!
    Ik hoop dat je het enorm naar je zin hebt daar en dat er nog vele leuke dagen mogen lomen. Ik zie dat er heel leuke activiteiten worden gedaan. Wat leuk!!
    Ik mis mijn prinsje enorm hoor, als je terug bent moet je me zeker alles in detail
    vertellen!

Veel dikke kusjes van je prinses Hind

Xx