Dag 3 - Reisverslag uit Sint-Katelijne-Waver, België van 5de leerjaar - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit Sint-Katelijne-Waver, België van 5de leerjaar - WaarBenJij.nu

Dag 3

Blijf op de hoogte en volg 5de leerjaar

08 Mei 2019 | België, Sint-Katelijne-Waver

Vandaag zijn we rustig gestart met een fotozoektocht doorheen Herentals. Jammer genoeg begon het met regenen, maar we werden na deze wandeling wel beloont met een lekker ijsje! Na de middag hebben de meisjes aan muurklimmen gedaan, zelfs blind lukte het hun! De jongens zijn samen met meester Raf gaan pingpongen. We hebben ook nog allemaal ons best gedaan om met pijl en boog in de roos te schieten. Na een zwaar dagje hebben we samen met onze date kunnen uitblazen in onze privé casino.

• 08 Mei 2019 - 18:51

Mama Wout De Decker:

Hallo Wout en andere 5e jaartjes,
    Ik denk dat jullie weer een leuke dag achter de rug hebben.
    Hier is iemand jaloers die ook graag mee gegaan was op sportklassen (je zus Femke).
    De casino zal wel leuk geweest zijn.
    Nog veel plezier en aan iedereen slaapwel!
    Groetjes van ons allemaal en een pootje van Kato.

• 08 Mei 2019 - 19:46

Mama & Papa Ella :

Hey Ella en co, wat waren we vandaag graag een vlieg geweest op de casino avond! Zal wel supér tof geweest zijn! Geniet ginder nog met volle teugen van alle activiteiten. Ella & Chloé, heel veel plezier en succes met jullie rope skipping act morgen!! Beschouw het al maar als generale repetitie voor de ROM show

• 08 Mei 2019 - 19:50

Paulien:

Hey Ella’tje, jij zit daar niet slecht éh! Wat leuk jullie avonturen via deze blog te kunnen volgen! Stiekem toch een beetje jaloers... Zo te zien hebben jullie daar een geweldige tijd samen! Hopelijk heb je goed kunnen trainen in het casino voor later hihi ;)
    Ben heel benieuwd naar al je zotte verhalen, tot snel hé!
    Kusjes en knuffeltjes xxx Paulien

• 08 Mei 2019 - 20:28

Papa Kurt:

jow
    Robbe en vijfdejaars helden van het Heilig Hart
    't Tweede deel van de week is gestart.
    Die foto's Robbe krijgen we later wel te zien.
    Maar ziet toch maar da ge r meer hebt dan tien
    Zo nen actiefoto met wa Judo, badminton
    of van iemand die knabbelt op nen chocotoff.
    Soit, kiest maar iets
    maar niets op ne fiets
    gewoon iets tof.
    Alle vijfde jaars moeten op elke foto wel doen alsof 't zeer warm is
    Elk moment met nen zonnebril op de neus
    of gewoon in uw hand ne vis
    is ook nie mis
    Of iemand die speelt voor reus?
    Dus bij deze is 't afgesproken
    er is deze week helemaal genen regen
    's Nachts bij meester Raf Spoken
    Of de juf overvallen als drie musketiers met nen degen?

Nog zoveel te doen
    geniet ervan
    dan kunt ge vrijdag
    met z n allen den trein overvallen
    nu nog twee dagen knallen.

Doeikes

• 08 Mei 2019 - 20:55

Fam. Addaoui :

Hey Yasmina & klasgenootjes! Ik hoop dat je je al super geamuseerd hebt daar met iedereen, maar dat zal ook niet anders met z’n sportieve en leuke activiteiten allemaal! Hopelijk vond je de casino avond leuk, ik herinner het mij alleszins nog alsof het gisteren was! ;) (zus) Geniet nog van de laatste dagen en geef morgen alles op de Heilig hart’s got talent waar je zo naar uit keek!

Je brief is dinsdag opgestuurd, je zal ze dus hopelijk snel ontvangen!

Tot snel en veel groetjes van jouw gezin!

• 09 Mei 2019 - 01:47

Papa Eline:

Goedemorgen Eline, nog niets opgevangen dat je het casino hebt leeggespeeld, dus gaan papa en mama vandaag maar weer gewoon werken terwijl jullie jullie voorbereiden op een ongetwijfeld memorabele HH got talent! Geniet ervan

• 09 Mei 2019 - 01:54

Mama Amber:

Hallo Amber en co, in het verslag lees ik dat de meisjes gaan muurklimmen waren, De activiteit waar je naar uitkeek. Is het meegevallen? En alles vlot verlopen in de casino :-) nog heel veel plezier vandaag. Dikke kussen mama en maite xxx

• 09 Mei 2019 - 05:25

Ellen:

Hallo Maxim, aan de foto's te zien heb je het daar wel naar je zin! Het doet mij ook wel even terug denken aan toen ik op sportklasse was, zo te zien is het er nog niet veel veranderd maar das niet erg toen was het ook al plezant. Amuseer je daar nog goed en ik ben benieuwd naar de sportieve verhalen die je te vertellen hebt. Tot zondag, groetjes Ellen

• 09 Mei 2019 - 10:16

Kelly, Mama Enya:

Hoi Enya,
    Ik zie dat je het daar superleuk hebt, maar wij missen u, dus kom maar snel terug naar huis :-)
    Ps, ons Esmee heeft weer geflapperd! Uwe Sky mag straks naar de coiffeur :-)
    Dikke kus

• 09 Mei 2019 - 15:32

Mama, Papa En Broer Noah:

hallo Noah en alle sportievelingen
    we zijn heel benieuwd welke talenten jullie straks allemaal zullen tonen op het podium maar één ding weten we wel, het zal bijzonder leuk en knap zijn! Zie wel dat jullie nog een beetje energie over houden om nadien stevig uit de bol te gaan tijdens de fuif:) We wensen jullie heel veel plezier toe!
    Vele groetjes!

• 09 Mei 2019 - 15:56

Saïda (mama Amin):

Hallo Amin mijn hartje, ik hoorde dat jullie het enorm naar jullie zin hebben! Is ook te zien op de foto’s. Prachtig. Veel plezier met jullie HHGT avond. Ik weet zeker dat je je act prachtig gaat uitvoeren. Ik wou dat ik even een vliegje was deze avond .... :-). Trouwens wat een mooie “date” had jij gisteren voor het casino

• 09 Mei 2019 - 16:01

Mama Van Maxim Vaeck:

Dag Maxim, wat leuk om iedereen zo blij te zien. Het mountainbiken was zeker wel iets waar je naar uitkeek, want zoiets doe je graag. Heb je meester Raf kunnen verslaan met het pingpongen? Vanavond nog een goed feestje met al je vrienden en dit avontuur ga je zeker nooit meer vergeten. Veel plezier iedereen en een knuffel voor Maxim, van je mama, je papa en Fenna XXX

• 09 Mei 2019 - 16:48

Mama Hanne:

Hallo allemaal, het zag er daar heel leuk uit op jullie casino avond!
    Hanne en co, goed dansen vanavond en knallen met jullie "act" he!! Al een goede voorbereiding voor dit weekend ;-)
    Ik zie dat jullie je al enorm geamuseerd hebben met al die sporten! Ik ben al benieuwd naar al je verhalen. Nog goed fuiven en tot morgen!
    Dikke knuffels van ons allemaal xxx papa, mama & Jasper

• 09 Mei 2019 - 18:40

Kristel Mama Van Wannes En Toon Vercammen:

Hoihoi allemaal, wat een toffe foto's ! het is daar zo te zien een supergezellige bende ! geniet er nog maar met volle teugen van. goed fuiven allemaal vanavond maar niet te zat hé ! Wannes en Toon voor morgen nog een superfijne dag gewenst en geef er nog maar eens een goeie lap op ! dikke KK van hier thuis en je weet het voor straks, oogjes toe en ... babbelen maar ! XXXX

• 10 Mei 2019 - 03:54

Moeke:

Hallo Noor,
    Nog veel plezier vandaag!!!
    Tot vanmiddag;
    groetjes en kusjes
    moeke

• 10 Mei 2019 - 04:22

Sandra Mama Eline:

Dag Eline en klasgenootjes, het klinkt daar allemaal superleuk! hopelijk hebben jullie er een ook een geslaagde talentenshow opzitten! Geniet nog van jullie laatste dag daar, en tot straks! kusjes van papa, mama en Hanne en een dikke lik en poot van Kyran!

• 10 Mei 2019 - 04:47

Mama Wout De Decker:

Hallo Wout en natuurlijk ook klasgenootjes, juffen en meester,
    De sportieve week zit er bijna op. Geniet nog van jullie laatste uurtjes in Herentals.
    Tot straks!!

• 10 Mei 2019 - 05:09

Moeke En Vake Hanne:

Hallo Hanne en alle andere sportievelingen, ik vermoed dat jullie straks thuis allen uitgeput moe in de zetel vallen maar wel met mooie herinneringen. Hanne, ik ben benieuwd naar al je verhalen die je wel enkele malen zal mogen vertellen aan iedereen. Nog een goede en leuke thuisreis en tot zondag! Moeke en vake … het ene of het andere ;-) ….van Saar en Fien

• 10 Mei 2019 - 09:37

Kristel Mama Van Wannes En Toon Vercammen:

Hallokes allemaal, de vuile was is al afgezet ik zal straks de propere brengen voor de volgende week ...
    ... Was dat maar waar hé ! Jammer maar helaas maar het zit er bijna op voor jullie , nog een gezellige treinrit met zijn allen naar Sint-Katelijne-Waver en dan is het gedaan met onze rust ! Geniet er nog eventjes van want straks ga ik jullie (Wannes en Toon)( en wie dit nog wil) lekker platknuffelkussen.
    Alvast nog een goede reis en tot seffens ! groetjes moeke en vake

ps . het was fijn jullie leuke snoeten allemaal te zien daarstraks.